Впровадження інновацій є необхідним для підвищення ефективності функціонування вітчизняних підприємств у всіх напрямках виробничо-господарської діяльності.

30 листопада 2017 року учень групи №33 Чернишов Олександр прийняв участь в Міжвузівській студентській науково-практичній конференції «Маркетингові інновації в туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі», яке відбувалося на базі Вінницького торговельно-економічного коледжу.

Учнем досліджена тема «Інноваційна маркетингова політика сучасного торговельного підприємства», об’єктом якого було вибрано підприємство «Вінницький олійножировий комбінат».

Перевагою дослідження було те, що учень дослідив вітчизняне підприємство,

розкрив маркетингові інновації підприємства, його виробничий потенціал, показники фінансової звітності, зовнішньоекономічна діяльність.

Т.М.Шафорост,

викладач