12-15 квітня 2016 року на базі Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу проводився ХІV Всеукраїнський ярмарок НТФ відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №330 від 24.03.2016 «Про проведення ХІV Всеукраїнського ярмарку навчально-тренувальних фірм».
Мета заходу: вдосконалення організації підготовки фахівців для підприємницької діяльності, вивчення особливостей партнерства на внутрішньому ринку.
За короткий термін учні групи №33: Бакулін Володимир, Бондарук Володимир, Молдован Юлія, Деркач Анна, Ліневич Анастасія, Коновальчук Тетяна та учениця групи №42 Крижановська Анастасія змогли виявити усі раніше здобуті навички, свій професіоналізм, ознайомити та ознайомитись з різноманітною продукцією товаровиробників різних регіонів України, а також відчути особливий колорит міста Львова, гостинність господарів, поринути в приємну атмосферу.
Учасниками заходу були десять навчальних закладів з різних регіонів України, зокрема: Волинський коледж Національного університету харчових технологій, Івано-Франківський технікум ресторанного сервісу і туризму Національного університету харчових технологій, Київський професійно-педагогічний коледж ім. А. Макаренка, Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу, Іллічівський морський коледж Одеського Національного морського університету, Вище професійне училище №25 м. Хмельницького, Черкаський навчально-науковий інститут Державного вищого навчального закладу «Університет банківської справи».
Окрім роботи ярмарку учні та педагоги приймали участь в круглих столах на тему: «Ринок праці, проблеми та перспективи працевлаштування випускників» і «Напрямки покращення та удосконалення підготовки фахівців в умовах навчально-тренувальних фірм» та майстер-класі на тему: «Психологія впливу кольору на клієнта».
Учасників ярмарку від ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне ВПУ» нагородили найвищою нагородою XIV Всеукраїнського НТЯ «Гран-прі», дипломом учасника, відзнакою за багаторічну плідну співпрацю з Асоціацією «Український національний центр навчально-тренувальних фірм «Централь» та відзначили грамотами у номінаціях:
• Фірмовий стиль;
• Презентація товару;
• Ярмарковий стенд;
• Найефективніша маркетингова кампанія;
• Професійний каталог;
• Співпраця з національними виробниками;
• Впровадження сучасних інформаційних систем у комерційні розрахунки;
• Найкращий комерсант;
• Ефективна співпраця з навчально-тренувальним банком;
• Формування позитивного іміджу сучасного комерсанта.
Завдяки подібним заходам молодь має змогу не тільки виявити себе, але й усвідомити головне, що формує їх, як особистість - це прагнення до вдосконалення. Адже, пізнаючи світ і розширюючи кругозір, вони пізнають себе!