Удосконалення професійної майстерності педагогів – одне з важливих завдань методичної служби в системі професійно-технічної освіти.
Педагогічні читання – одна із традицій та невід’ємна частина методичної роботи нашого навчального закладу. Метою заходу є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, оновлення інформаційного та методичного забезпечення навчально-виробничого та виховного процесу, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів, сприяння творчому та професійному розвитку викладачів, майстрів виробничого навчання, поширення перспективного досвіду в педагогічній діяльності.
Цьогорічні педагогічні читання пройшли 14 січня 2015 року на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, так як тема педагогічних читань була вибрана актуальна – «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес».
Під час проходження педагогічних читань виступаючі прагнули об’єднати індивідуальні й колективні дослідження методичних питань, це дало можливість кожному не лише узагальнити власний педагогічний досвід, а й збагатити його досвідом клег, розробити нові форми його впровадження. Зокрема , на читаннях були використані такі форми організації обміну досвідом: представлення доповіді, дискусія, що в усіх випадках супроводжувалися цікавими та змістовними презентаціями, відеоматеріалами.
Під час цьогорічних педагогічних читань були заслухані такі теми : «Логічні задачі, як шлях до творчого розвитку мислення учнів» - Бондарчук М.В., «Мультимедійні презентації як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» - Гнатюк О.М., «Використання інтерактивних методів навчання при вивченні предмета «Захист Вітчизни (дівчата)» - Задорожна Р.А., «Використання віртуальних систем на уроках виробничого навчання при вивченні теми: «Інсталяція операційної системи» - Сніцар В.А., «Використання ІКТ на уроках виробничого навчання з професії «Кабельник-спаювальник» - Нігальчук М.М., «Використання мультимедійних засобів як спосіб активізації пізнавальної діяльності» - Грибик Т.А., «Впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури» - Яричук Н.В., «Розвиток діалогічного мовлення під час вивчення іноземної мови» - Баланда Т.М., «Технологія ефективного мислення «Шість розумних капелюхів» (Six Thinking Hats) – як одна із інтерактивних форм викладання англійської мови» - Кирильчук М.Л., «Метод «Портфоліо» при вивченні теми «Англомовні країни світу» - Бзовська Н.П., «Сучасні тенденції у застосуванні особистісно-розвивальних технологій навчання» - Ткачук Г.Е., «Використання ІКТ для формування екологічного мислення на уроках хімії»- Мельник Л.І., «Соціальні сервіси Web 2.0 у роботі викладача» - Бура О.М., «Розвиток критичного мислення в учнів на уроках менеджменту» - Петрова В.О., «Застосування сучасних форм та методів навчання під час проведення семінарських занять» - Козачок А.В., «Використання інтерактивних методів навчання на уроках виробничого навчання з професії «Агент з постачання» - Беркар В.М., «Форми і види оздоровчої роботи на уроках фізичної культури»- Сторчак К.І., «Використання сучасних технічних засобів навчання при викладанні предмета «Захист Вітчизни» - Тимощенко Є.С., «Використання ІКТ на уроках виробничого навчання з професії «Кухар. Кондитер.» - Олійник Л.М.
Усі обрані виступаючими теми тісно повязані з впровадженням інноваційних технологій у навчально-виховний процес, що на даний час є дуже актуальним. Усі викладачі та майстри підійшли до висвітлення своєї теми творчо, прослідковувався зв'язок із власним досвідом, разом з тим усі вони відповідають вимогам і завдання сучасної педагогічної науки.
Великої уваги заслуговує виступ викладача Ткачук Г. Е. на тему: «Сучасні тенденції у застосуванні особистісно-розвивальних технологій навчання в професійно-технічній освіті». Викладач презентувала велику кількість різноманітних педагогічних технологій, які претендують на реалізацію особистісно-розвивального підходу, а особливо звернула увагу на педагогічну технологію візуалізації навчального матеріалу «Скрайбінг» та педагогічну технологію «Перевернуте навчання». Використання даних технологій дає можливості підготувати он-лайн урок, визначити послідовність вивчення матеріалу, включивши в нього масу різноманітних і цікавих ресурсів.
Не можна залишити поза увагою представлений досвід Грибик Т. А. – це використання мультимедійних засобів як спосіб активізації пізнавальної діяльності учнів. Викладачем представлено велику кількість методів, способів та засобів для реалізації даного завдання. Виступ був змістовним, цікавим, усі представлені матеріали використані з власного досвіду.
Кирильчук М.Л. поділилася технологією ефективного мислення «Шість розумних капелюхів» (Six Thinking Hats). Ця технологія є однією із інтерактивних форм викладання англійської мови.
На світлині Кирильчук М. Л. під час демонстрації технології.