Спеціальних технологій

МЕТОДИЧНА КОМІСІЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Склад методичної комісії:

  1. Колісник Катерина Вікторівна: викладач спеціальних технологій, викладач ІІ категорії;
  2. Задорожна Руслана Алізаманівна: викладач спеціальних технологій, викладач ІІ категорії;
  3. Євпак Ірина Петрівна: викладач спеціальної технології, викладач спеціаліст;
  4. Зінченко Дмитро Валерійович: викладач спеціальних технологій, викладач спеціаліст;
  5. Коношевич Тетяна Василівна: викладач спеціальних технологій, викладач ІІ категорії;
  6. Расулова Тетяна Миколаївна: майстер виробничого навчання 12 т.р. ІІ категорії;
  7. Колесник Наталя Анатоліївна: майстер виробничого навчання 11 т.р. ІІ категорії;
  8. Якимчук Наталя Арсентіївна: майстер виробничого навчання 10 т.р.
  9. Атаманенко Борис Сергійович:  майстер виробничого навчання 12 т.р. ІІ категорії;
  10. Петров Ігор Володимирович: майстер виробничого навчання 10 т.р.
  11. Гонтар Віктор Вікторович: майстер виробничого навчання 10 т.р.
  12. Петрова Тетяна Миколаївна: майстер виробничого навчання 9 т.р.
  13. Макаров Іван Романович: майстер виробничого навчання 9 т.р.
  14. Нігальчук Михайло Михайлович: майстер виробничого навчання 12 т.р. І категорії;
  15. Сніцар  Віталій Атаналійович: майстер виробничого навчання  9т.р. 

Методична комісія  «Спеціальних технологій» здійснює підготовку фахівців за професіями:

«Оператор телекомунікаційних послуг»;

«Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин»;

«Монтажник інформаційно-комунікаційного устаткування».

Головним завданням методичної комісії є удосконалення процесу навчання і виховання учнів, турбота про підвищення якості уроків; впровадження ефективних форм, методів, інноваційних технологій, технічних засобів навчання; широка пропаганда передового педагогічного досвіду.

Проблема, над якою працюють викладачі та майстри виробничого навчання методичної комісії: «Вивчення та впровадження новітніх  технологій у навчальний процес».

Діяльність педагогічного колективу методичної  комісії зосереджена на:

-ефективному використанні навчальної та виробничої баз, спеціальної інфраструктури;

-підвищенні ефективності навчально-виховного процесу на основі використання сучасних навчальних технологій навчання;

- науковому обґрунтуванні та удосконаленні методики навчання;

- підготовці наукових, навчально-методичних та інших видань, які, безумовно, допоможуть учням в оволодінні знаннями;

Викладачами систематично розробляються навчально-методичні та електронні посібники, дидактичні матеріали з предметів: «Спеціальна технологія ремонту», «Охорона праці», «Читання креслень», «Спеціальна технологія поштового зв’язку», «Програмне забезпечення інформаційно-комунікаційних систем», «Технологія оптоволоконної передачі даних»

      

Для кращої підготовки фахівців за професіями створені кабінети, майстерні та лабораторії.

Важливою задачею системи професійно-технічної освіти було і залишається підвищення рівня підготовки висококваліфікованих робітничих кадрів. Вагому роль у цьому питанні відіграють конкурси фахової майстерності, які проводяться серед учнів.

Набуті знання та творчий підхід до майбутньої професії продемонстрували учениці  у конкурсі  фахової майстерності з професії,  що проводяться щорічно у нашому училищі.

  

Для формування творчої активності майбутнього кваліфікованого робітника, розвитку його професійних пізнавальних інтересів, здібностей, вміння працювати в колективі має велике значення використання різних форм і методів навчання та виховання. Головне завдання при підготовці кваліфікованих робітників -виховання у них високої відповідальності, організованості, креативності, творчого ставлення до праці.