Склад методичної комісії:
- Пахолюк Олена Миколаївна — викладач спеціальних технологій, викладач вищої категорії, методист;
- Мазур Раїса Анатоліївна — викладач спеціальних технологій, викладач вищої категорії;
- Прядун Віта Сергіївна — майстер виробничого навчання 13 т.р.
- Войцещук Алла Григорівна — майстер виробничого навчання 9 т.р.
- Олійник Любов Михайлівна — майстер виробничого навчання 14 т.р.
- Тишкунь Наталя Петрівна — майстер виробничого навчання 13 т.р..
- Мартинюк Тетяна Миколаївна — майстер виробничого навчання 13 т.р..
- Коломієць Світлана Григорівна — майстер виробничого навчання 11 т.р..
- Мариніч Світлана Григорівна — майстер виробничого навчання 11 т.р..
- Зеленько Катерина Василівна — майстер виробничого навчання 13 т.р..
Головним завданням методичної комісії є вивчення змісту навчальних планів і програм та внесення пропозицій щодо їх удосконалення; обговорення переліків навчально-виробничих робіт, планів виробничого навчання, комплексних контрольних завдань для проведення кваліфікаційної атестації; розгляд змісту і результатів проведення перевіркових і кваліфікаційних пробних робіт; аналіз навчальних досягнень учнів з предметів і професій, стану і результатів навчально-виробничого процесу, результатів методичної роботи педагога; розробка заходів з підвищення якості навчання і виховання учнів; вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового педагогічного і виробничого досвіду, здійснення аналізу результатів цієї роботи; обговорення планів позаурочної роботи з учнями із предмета, предметних тижнів, олімпіад тощо;
огляди методичної літератури, фахових видань; обговорення підготовлених методичних матеріалів, відкритих уроків та позаурочних заходів; творчі звіти викладачів та майстрів виробничого навчання про роботу над обраною науково-методичною проблемою; обговорення питань про роботу з обдарованими учнями та їх реалізація; аналіз державної підсумкової та кваліфікаційної атестацій учнів, проведення поетапної кваліфікаційної атестації; виявлення, вивчення, узагальнення передового педагогічного досвіду; організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам; організація взаємовідвідування уроків, відкритих уроків та їх обговорення; впровадження інноваційних технологій у навчально-виробничий процес, удосконалення комплексно – методичного забезпечення.
Проблема, над якою працюють викладачі та майстри виробничого навчання методичної комісії: «Формування компетентного учня з використанням сучасних освітній і виробничих технологій»
Згідно цих напрямків впродовж навчального року проводяться відкриті уроки, позаурочні заходи, конкурси фахової майстерності, предметні олімпіади, майстер-класи, екскурсії та позаурочні заходи.
Працюючи над методичною проблемою, викладачі методичної комісії та майстри виробничого навчання розробляють:
- авторські електронні навчально-методичні комплекси «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства», «Устаткування підприємств харчування», «Організація виробництва та обслуговування», «Малювання та ліплення», «Технології», виробниче навчання за професією «Кухар. Кондитер»;
- телекомунікаційні проекти.
Невід’ємною частиною нашої роботи є організація виробничої практики. Впродовж декількох років учні проходять практику не лише у Вінницькій області, Україні, а й поза її межами – Болгарії.
Використання сучасних новітніх технологій навчання, робота з обдарованими учнями, позаурочна робота дають можливість учням не просто отримати знання, а й творчо відноситись до них, сприяють формуванню і вихованню компетентного, освіченого, творчого, професійного, здібного кваліфікованого робітника. Результатом діяльності щодо формування компетентного учня з використанням сучасних освітнії і виробничих технологій є випуск висококваліфікованих, конкурентоспроможних робітників.