Обдарована молодь

Система роботи з обдарованими учнями

в ДПТНЗ «ВМВПУ»

Мета: розвиток здібностей обдарованої молоді

Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу

Життя в умовах інформаційного суспільства змінює уявлення людей про інформацію. Чим повніша інформація, яку людина зможе опанувати, тим у більш вигідному становищі, в порівнянні зі своїми колегами по роботі чи навчанні, вона виявиться.

Метод проектів, навчання в співпраці знаходять все більшого поширення в системах освіти різних країн світу. В такому напрямку працюємо вже не перший рік і ми.

18 травня відбулась презентація результатів роботи учнів та викладачів над інформаційно-телекомунікаційними проектами. На огляд було представлено 18 проектів над якими працювали більше 150 учнів. Роботи відзначались різноманітною тематикою.

Дослідження проекту «Лідер очима молоді», керівники Гавриш  Н.Л., Петрова В.О. вчить учнів лідерським якостям, знайомить з обов’язковими атрибутами, без яких лідер не може існувати. В проекті також представлені інвестиційні проекти в яких висвітлюються бізнес-ідеї учнів 48 групи. Робота в даному проекті надає можливість учням проявити свої лідерські якості безпосередньо пов’язані з професійною діяльністю.

Проекти «Бумеранг добра» та «Творіть добро, щоб кращим став цей світ» спонукають творити добро, покращуючи тим самим світ в якому ми живемо. Вчать бачити позитивні сторони у всьому, що нас оточує.

Працюючи над проектом: «Його величність логарифм» (керівник Бондарчук М.В.) учні були задіяні в пошукову діяльність по збору інформації про поняття, види, основні властивості логарифмів. Робота над проектом мала на меті привити любов до науки «математика» та показати, що вона оточує нас скрізь у повсякденному житті.

Проект «Екологічні проблеми сьогодення» має навчально-виховний характер. Метою проекту є з’ясувати як вирішити екологічні проблеми в нашому регіоні і в країні в цілому. В ході роботи над проектом учні знаходили інформацію про проблему забруднення навколишнього середовища, знищення лісів. Проводили опитування та дослідження за темою: «Що я можу зробити для збереження навколишнього середовища» Також проект інформативно формує екологічну культуру учнів, прищеплює учням та громадськості усвідомлення відповідальності за утримання в належному стані місця проживання.

Навчальний проект «Реклама і ми» був продовженням вивченої теми в якій учні мали можливість більш детально дослідити роль реклами і її вплив на нашу свідомість. Матеріали даного проекту дають можливість знайти загальні відомості про рекламу, як одного з важливих засобів комунікації і наскільки вона дійсно впливає на кругозір та стимулює до придбання того чи іншого товару. (Керівники Джус М.В., Козачок А.В.).

Слід відмітити творчий проект «Освіта у Великобританії та в Україні» керівник Бзовська Н.П, де учні провели порівняльний аналіз щодо системи та якості сучасної освіти у різних країнах світу. Оригінальною є ідея проекту «Їжа богів» керівники Прядун В.С., Андрущенко Л.С.

За результатами огляду перше місце здобув проект «Бумеранг добра» (керівники Коваль І.А., Дриманова А.А.), друге місце ‑ «Лідер очима молоді» (керівники Гавриш Н.Л., Петрова В.О.), третє місце - проект «Творіть добро, щоб кращим став цей світ» (керівники Коваль І.А., Захарчук Л.М.).

Вітаємо переможців і бажаємо всім нових творчих ідей!