Обдарована молодь

Система роботи з обдарованими учнями

в ДПТНЗ «ВМВПУ»

Мета: розвиток здібностей обдарованої молоді

Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього процесу

 

Відповідно до річного плану роботи начального закладу впродовж кількох місяців відбувалася  робота в проектах , а згодом і захист . Усі проєкти були об’єднані одною тематикою «ВІДНАЙДИ В СОБІ УКРАЇНЦЯ». Кожна група разом із педагогами обирала свій напрямок  та розкривала тему під обраним кутом зору.

Проекти під гаслом "Віднайди в собі українця" стали справжніми  святами творчості та досліджень. Здобувачі  продемонстрували глибокі знання про українську культуру, історію та сучасність. Після жвавих дискусій та ретельного оцінювання було визначено переможців:  група 6 «Міжнародний проєкт ETwinning "MENTAL"» - Кирильчук М.Л., Бережок С.М, Мельник М.М та група  33 – фахові молодші бакалаври і проєкт «Український ген підприємництва» під керівництвом Гавриш Н.Л., Біла Л.О., Шафорост Т.М.

Занурюючись  у традиції українського народу,  учні досліджували багату кулінарну спадщину нації. Через смакові випробування, історичні дослідження та творчі презентації студенти не лише дізналися про традиційні страви, а й зрозуміли їхнє значення в українському суспільстві. Гр.24 «Українська кухня» - Моргун Р.В., Олійник Л.М.; Гр 3 «Борщ, як культурний код України» - Заяць Ю.Д., Педоренко А.М.,  Фурман А.В; Гр. 5 «Як смакує Україна: гастрономічний гайд Україною.» Мазур Р.А, Кучеренко О.М.

Надихаюче бачити, як наша молодь захоплена  своєю спадщиною, як вони досліджували традиції, звичаї та обряди свого народу.  Це групи Гр.19 «З Україною в серці»  під керівництвом Помаз Н.В., Заяць Ю. Д.,  Педоренко А.М.; Гр 41 «Різдвяні традиції моєї родини» - Капітанчук В.О. Мельник Л.І. ГР 30 «Віднайди в собі українця: вінок український сплетімо сьогодні» -  у супроводі педагогогів: Задорожна Р.А., Березюк Л.В., Щербанюк Л.О., Черниш Т.М.; Гр.1 «Колодія зустрічаймо - весну величаймо» Пахолюк О.М.,  Олійник Л.М; Гр 16 «Віднайди в собі українця» - Грибик Т.А., Расулова Т.М.; Гр 20 «Дерево роду» Шафорост Т.М., Янківська Г.А. Козачок А.В,

Мовознавчі проєкти відіграють ключову роль у збереженні, розвитку та популяризації мови. Вони є не лише інструментом наукових досліджень, а й потужним засобом виховання мовної свідомості та формування мовної культури суспільства. Саме  такими є проєкти:  Гр 10  «Читаймо українською» - Коношевич Т.В., Лукашенко М.М.; Гр 31 «Як ми знаємо солов’їну?» - Нагірна Т.В.

Проекти, спрямовані на розвиток туризму в Україні, є надзвичайно важливими для популяризації нашої країни як унікальної туристичної місцини : Гр 23 «Мій рідний край шляхами вінниччини» - Гладка Л.І., Педоренко А.М.; Гр 46 «Визначні місця Вінниччини» - Бура О.М., Павленко Н.Л.

Проекти, які єднають задля перемоги – це потужний інструмент для об'єднання зусиль усього суспільства задля досягнення спільної мети – перемоги України. А також для вшанування пам’яті героїв, що виборювали та продовжуюють виборювати нашу свободу:  Гр.9 «Світло перемоги в моїм серці» - Колісник-Бойко Н.О. Гр.34 «З Україною у серці» – Кандибальський А.В., Петрова Т.М.;Гр 45 «Сьогодення українців» - Стець І.І. , Захарчук Л.М.,Домінов М.А.

Проект  про величних українок групи 25 «Її величність – жінка» під керівництвом Яричук Н.В., Колесник Н.А., Довгань І.І.–не лише вшанування пам'яті видатних українок, а й популяризація  їхнього  внесок у світову культуру, науку, мистецтво та історію .

Потужніми та надзвичайно важливими є  міжнародні проєкти: гр. 13 «Я та Євросоюз» - Веретянова О.О, Тихоненко В.В., Гнатюк О.М.;гр.2 «Міжнародний проєкт "EuroCooking"» - Кирильчук М.Л., Тишкунь Н.П., Ткачук Г.Е.

Проекти "Віднайди в собі українці дуже важливі для молоді, бо вони допомагають молоді глибше усвідомити свою українську ідентичність, з'єднатися зі своїми коренями та культурою, глибоко пройнятися відчуттям національної гідності та відповідальності за майбутнє своєї країни.