Психологічна служба

Графік роботи

 

Понеділок          08:00 – 17:00

консультації 9:00-11:00; 15:00-16:30

Вівторок              11:00 – 20:00

робота з учнями гуртожитку 17:00-20:00

Середа                08:00 – 17:00

консультації 9:00-11:00; 15:00-16:30

Четвер                 08:00 – 17:00

консультації 9:00-11:00; 15:00-16:30

П'ятниця           08:00 – 17:00

консультації 9:00-12:00

Обідня перерва – 13:00 – 14:00

 

ГОЛОВНА МЕТА РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:

визначення і забезпечення оптимальних соціально-психологічних умов для формування психічно зрілої, відкритої для засвоєння нового досвіду, високо адаптивної особистості, що орієнтована на самореалізацію і розвиток власних здібностей.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:

 ● психологічний супровід дітей в період адаптації до нових умов навчання, профілактика дезадаптації;

 створення сприятливого психологічного клімату в учнівському та педагогічному колективі;

  здійснення психологічного супроводу розвитку особистості учня та вчителя.

  діагностика, профілактика та корекція можливих проявів девіантної і соціально небажаної поведінки, психологічних відхилень.

 використання психологічних методів для підвищення продуктивності навчання, стимулювання креативності учнів та педагогів, підвищення психологічної обізнаності усіх учасників педагогічного процесу.

 допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості в подальшому професійному виборі.

 профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя;

 допомога в запровадженні здоров`я зберігаючих технологій освітнього процесу, зміцнення фізичного, психічного і психологічного здоров`я учнів. 

 

Напрямки роботи 

1.Психлогічна просвіта

2. Психопрофілактика

3. Психодіагностика

4. Консультування

5. Психокорекція

 

Практичний психолог закладуБлідченко/Власюк/Альона Дмитрівна

 Освіта: 

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, спеціальність «Психологія»; Відкритий міжнародний університет розвитку людина «Україна», спеціальність «Соціальний працівник».

Підвищення фахової майстерності:

 -  Майстер – клас на тему: «Особливості проведення дослідження психоемоційного стану дитини та дитячо-батьківських відносин в ситуації конфліктного розлучення батьків», - ВГО «Розрада»;

 - тренінг з питань опитування дітей, що стали жертвами або свідками насильства, а також вчинили насильство, - Проект Ради Європи;

 - міжобласна науково-практична конференція «Психосоматика: мультидисциплінарний підхід», - Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. Ющенко;

- програма «Підвищення обізнаності вразливих дітей та молоді, які навчаються у професійно – технічних навчальних закладах Вінницької області, щодо безпечної міграції та працевлаштування», - ВОПО «Джерело надії».

Соціальний педагог закладу – Власюк Альона Ігорівна.

Освіта:

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, спеціальність «українська мова і література», спеціалізація «соціальна педагогіка».

Підвищення фахової майстерності:

- Міжобласна науково-практична конференція «Психосоматика: мультидисциплінарний підхід», - Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. Ющенко;

- програма «Підвищення обізнаності вразливих дітей та молоді, які навчаються у професійно – технічних навчальних закладах Вінницької області, щодо безпечної міграції та працевлаштування», - ВОПО «Джерело надії».

НАПРЯМИ РОБОТИ

СОЦІАЛЬНО–ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

 

 Завданням психологічної служби є сприяння психічному, психофізичному і особистісному розвитку учнів у процесі навчання. Конкретними завданнями психологічної служби у зв’язку з цим є наступні:

-   реалізація в роботі з учнями можливостей, резервів розвитку підліткового віку;

-   розвиток індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів, здібностей, відчуттів, стосунків, захоплень, життєвих планів;

-   створення сприятливого для розвитку особистості учня психологічного клімату в навчальному закладі, який визначається першочергово;

-   організацією продуктивного спілкування учнів з педагогічними працівниками  і однолітками;

-   надання своєчасної психологічної допомоги і підтримки як учнів, так і їх батькам, педагогам, майстрам.

 

З чим можна звернутися до психолога?..

1.  Труднощі в навчанні. Деякі учні вчаться не так добре, як їм хотілося б. Причин тому може бути безліч. Наприклад, не дуже хороша пам'ять або розсіяна увага або недостатнє бажання, а може бути проблеми з учителем і нерозуміння, навіщо усе це взагалі треба. На консультації ми разом постараємося визначити, в чому причина і яким чином це виправити, іншими словами спробуємо знайти, що і як необхідно розвивати, щоб вчитися краще.

 2. Взаємовідносини в групі. Є люди, які запросто знаходять контакт з іншими, легко спілкуються  навіть у незнайомій компанії. А є, і їх теж дуже багато,такі, яким складно знайомитися, складно будувати хороші взаємовідносини, складно знаходити друзів і просто почувати себе легко і вільно в групі. За допомогою психолога можна знайти способи і особисті ресурси, вивчити прийоми для побудови гармонійних стосунків з людьми в  різних ситуаціях.

 3. Взаємовідносини з батьками. Іноді буває так, що втрачаються спільна мова і теплі стосунки з нашими найближчими людьми - з нашими батьками. Конфлікти,сварки, відсутність взаєморозуміння - така ситуація в сім'ї зазвичай приносить біль і дітям, і батькам. Деякі знаходять шляхи вирішення, а іншим це зробити досить важко. Психолог розповість вам про те, як навчитися будувати нові стосунки з батьками і навчитися розуміти їх,і як зробити так, щоб і батьки розуміли і приймали вас.

 4.  Самоврядування і саморозвиток. Наше життя настільки цікаве і багатогранне, що постійно ставить перед нами масу завдань. Багато хто з них вимагає незвичайних зусиль і розвитку в собі найрізноманітніших особових якостей, навичок і умінь. Можна розвивати навички лідерства або навички ведення суперечки, логічне мислення або творчі здібності, покращувати пам'ять, увагу, уяву. Можна вчитися управляти своїм життям, ставити цілі і ефективно досягати їх.

  

Психолог - людина, яка володіє технологією розвитку тих або інших якостей, навичок і умінь та із задоволенням поділиться цією технологією з вами.

 

 

 

 

 

 

«Якщо тобі    потрібна допомога телефонуй»

Телефони довіри

 

 

1.

«Соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді»

35 -60-64

 

2.

Обласний центр планування сім’ї

35 – 20 – 60

3.

Клініка дружня до молоді

27 – 33 -85

4.

Всеукраїнська інформаційна лінія з репродуктивного здоров’я та планування сім’ї (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів)

0800 50 27 57

5.

Вінницький обласний центр профілактики та боротьби зі СПІДом

56 – 64 – 20,

56 – 63 – 61

 

6.

Центр соціальної  реабілітації дітей інвалідів

35-55-51

7.

Вінницький обласний центр соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді 

59-20-72

8.

Соціальний педагог Власюк А. І.

27-44-63 

9.

 Практичний психолог Власюк А. Д.

27-44-63

 

 

Тренінг: «Психолого-емоційне розвантаження учасників навчально-виховного процесу».

Мета: Подолання синдрому емоційного вигорання в роботі з учнями, надання рекомендацій та соціально – психологічних порад при емоційному виснаженні у роботі. 

Учасники: Класні керівники та майстри в/н, вихователі гуртожитку.

Завдання:

1. Джерела і методи отримання інформації. Доступність та використання інформаційних технік.

2. Практичні та психологічні методики щодо подолання емоційнойного виснаження.

3. Визначення пріоритетів при психолого– емоційному розвантаженні.

Соціальний педагог Власюк О.І.

Практичний психолог Власюк А.Д.

.

 

Навчальне заняття з елементами тренінгу на тему: «Попередження, мінімізація та подолання конфліктів в щоденній  співпраці з учнями - хлопцями».

Мета: Підвищення ефективності просвітницької, коррекційно - відновлювальної та розвивальної роботи з класними керівниками та майстрами в/н, надання їм необхідних психолого - методичних порад.

Учасники: Класні керівники та майстри в/н груп № 4; 6; 7; 13; 35; 39; 44; 45.

Завдання:

1. Стабілізувати морально-психологічний клімат у колективі в якому навчаються хлопці підліткового віку.

2. Визначення труднощів у встановленні контактів та подолання конфліктних ситуацій.

3. Налагодження міжособистісних стосунків в групі.

Соціальний педагог Власюк О.І.

Практичний психолог Власюк А.Д.

.