Навчальний заклад розміщений у комплексі, збудованому за типовим проектом. Загальна площа всіх приміщень, що використовуються – 10933,3 м2. До їх складу входять: навчальний корпус, загальна площа - 5301 м2, навчальна - 4294 м2; загальна площа - 1665 м2, навчальна - 980 м2; 2 спортивні зали площею 341,8 м2, бібліотека, у т.ч. читальна зала площею 142 м2; гуртожиток на 300 учнів, загальна площа - 2906 м2, житлова - 2202 м2. Будівлі відповідають санітарно-технічним нормам і вимогам експлуатації.
Матеріально – технічна база училища включає 34 кабінети, 18 лабораторій, 5 майстерень, 1 актову залу на 240 місць, конференц-залу на 100 місць, їдальню на 267 місць, буфет на 60 місць.
Навчальна площа на 1 учня становить від 2,4 м2 до 7,5 м2, що відповідає санітарно-гігієнічним нормам.
Усі навчальні приміщення обладнані відповідно до вимог Державних стандартів професійно-технічної освіти.
Завідуючими кабінетами, лабораторіями, майстернями та спортивним залом училищ у 2017-2018 начальному призначено:
№ |
ПІБ |
№ кабінету |
Назва кабінету чи лабораторії |
|
Андрущенко Л.С |
кухня-лабораторія № 2 |
лабораторія кухарів, кондит. справи |
|
Баланда Т.М. |
302 |
іноземної мови |
|
Бережок С.М. |
305 |
історія, правознавство |
|
Березюк Л.В. |
404 |
лабораторія секретарської справи |
|
Бондарчук М.В. |
106 |
математики |
|
Бура О.М. |
220 |
інформаційних технологій |
|
Гавриш Н.Л. |
226 |
бухгалтерського обліку |
|
Гладка Л.І. |
225 |
лабораторія торговельного обладнання |
|
Гнатюк О.М. |
215а |
комп'ютерна лабораторія |
|
Грибик Т.А. |
408 |
української мови |
|
Довгань І.І. |
301 |
Географії |
|
Домінов М.А. |
113 |
лабораторія електромонтерів |
|
Заєць В’ячеслав Валерійович |
117 |
лабораторія електромеханіків |
|
Заєць Віктор Валерійович |
116 |
лабораторія радіомонтажників |
|
Захарчук Л.М. |
215б |
комп'ютерна лабораторія |
|
Кандибальський А.В. |
224 |
інформаційних технологій |
|
Капітанчук В.О. |
306 |
математики |
|
Кермаш В.С. |
406 |
Захист Вітчизни |
|
Кирильчук М.Л. |
213 |
іноземної мови |
|
Кобилянська Т.П. |
403 |
біології |
|
Козачок А.В. |
222 |
комерційна діяльність |
|
Колісник К.В. |
405 |
Охорони праці |
|
Коломійчук Н.Ю. |
219 |
комп'ютерна лабораторія |
|
Коношевич Т.В. |
110а |
Проектування, монтаж та обслуговування апаратного забезпечення інформаційно-комунікаційних мереж |
|
Лукашенко М.М. |
218 |
комп'ютерна лабораторія |
|
Мазур Р.А. |
307 |
спеціальна технологія кухарів |
|
Мазуренко С.П. |
304 |
української мови |
|
Мельник Л.І. |
401 |
хімії |
|
Мельнічук Л.В. |
228 |
інформаційних технологій |
|
Олексієнко Г.П. |
217 |
комп'ютерна лабораторія |
|
Пахолюк О.М. |
308 |
спеціальна технологія кухарів |
|
Петелько В.В. |
Спортивний зал |
Спортивний зал |
|
Петрова В.О. |
227 |
менеджменту та секретаріату |
|
Помаз Н.В. |
102 |
світової літератури |
|
Прядун В.С. |
кухня-лабораторія № 1 |
лабораторія кухарів |
|
Расулова Т.М. |
111 |
лабораторія поштового зв’язку |
|
Стець І.І. |
110б |
спеціальна технологія ремонту |
|
Ткачук Г.Е. |
208 |
фізики, астрономії |
|
Фурман А.В. |
210 |
інформатики |
|
Фурман Д.Ю. |
303 |
фізики та електротехніки |
|
Черниш Т.М |
410 |
діловодства, машинопису |
|
Чорба Т.О. |
203 |
інформаційних технологій |
|
Шафорост Т.М. |
221 |
економіка |
|
Шморгун С.М. |
115 |
лабораторія монтажників ІКУ |
|
Щербанюк Л.О. |
201 |
з експлуатації персонального комп'ютера |
|
Янківська Г.А. |
409 |
Історія України, економіка |
|
Яричук Н.В. |
104 |
Української мови та літератури |
Завідуючими кабінетами, лабораторіями та майстернями:
Розроблено графіки роботи навчальних кабінетів, лабораторій та майстерень, враховуючи навчальне навантаження.
Забезпечують роботу навчальних кабінетів, лабораторій та майстерень в позаурочний час згідно розроблених графіків.
Забезпечують в навчальних кабінетах, лабораторіях та майстернях оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту професійно-технічної освіти і повної загальної середньої освіти.
Створюють в процесі функціонування навчальних кабінетів, лабораторій та майстерень передумови для:
- організації індивідуального та диференційованого навчання;
- забезпечення поглибленого навчання;
- організації роботи гуртків та факультативів;
- проведення засідань училищних методичних об’єднань;
- індивідуальної підготовки викладача та майстра в/н до занять та підвищення його науково-методичного рівня.
Кабінети
Для викладання предметів інформатики створено 2 кабінети, які оснащені комп’ютерною технікою з сучасним програмним забезпеченням . Є інформаційний куточок, який містить графік роботи кабінету, критерії оцінювання досягнень учнів, інструкція з техніки безпеки праці та пожежної безпеки; стенди з державною символікою, правила поведінки учнів у кабінеті. Учні забезпечені підручниками. втановлено інтерактивну дошку. Комплексно-методичне забезпечення становить – 97%.
Викладання математики здійснюється на базі трьох кабінетів: №106, №306; №301. Кожен із кабінетів забезпечений підручниками, навчально-методичною літературою, таблицями, навчальними посібниками та роздатково-дидактичним матеріалом. У кабінетах функціонують міні-бібліотеки, які містять методичну літературу, підручники, задачники, збірники завдань для підготовки до ДПА та ЗНО, додаткову літературу з математики. Кабінети відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. На базі кабінетів проводиться позакласна робота – консультації та математичні гуртки. Викладачами розроблено в повному обсязі навчально-методичні комплекси до кожної теми, що викладається. Кожен із комплексів складається з тематичних папок, які містять поурочні плани, роздатковий матеріал, тексти математичних диктантів, самостійних та контрольних робіт. Комплексно-методичне забезпечення становить – 93%.
Для викладання фізики та астрономії в училищі обладнано три кабінети, два з яких обладнано інтерактивними дошками, проекторами та персональними комп’ютерами, які підключені до мережі Інтернет та внутрішньої мережі Інтранет.
Кабінети фізики оформлені постійними та змінними експозиціями: інструкціями з безпеки праці та пожежної безпеки; правилами роботи в кабінеті; системою вимірювання фізичних одиниць; виставкою кращих робіт учнів; орієнтовними завданнями тематичного оцінювання. Кабінет забезпечений підручниками на 90%. Комплексно-методичне забезпечення становить – 94%.
Для викладання хімії в училищі обладнаний кабінет хімії з препараторською. Кабінет оснащений сучасними засобами навчання та відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Кабінет хімії укомплектований підручниками, навчально-методичними посібниками, технічними засобами навчання, лабораторним обладнанням і реактивами. Хімічні реактиви зберігаються та розміщуються залежно від їх властивостей. Вогненебезпечні і отруйні речовини зберігаються в двох металічних сейфах. Кабінет обладнаний засобами пожежогасіння, медичною аптечкою, інструкцією з техніки безпеки та пожежної безпеки Комплексно-методичне забезпечення становить – 95%.
Для викладання предмету біологія, основи екології створений кабінет, в якому зібраний необхідний матеріал для проведення уроків: дидактичний матеріал (схеми-таблиці), кінофільми, завдання для оцінювання, інструкції для проведення лабораторно-практичних робіт, завдання для контрольних робіт, мікроскопи. Кабінет забезпечений комп’ютером. Комплексно-методичне забезпечення становить – 93%.
Для проведення уроків географії в училищі є кабінет географії. Викладання предмету забезпечено змінними та постійними стендами, демонстраційними матеріалами та обладнанням. Комплексно-методичне забезпечення становить 93%.
Викладання предметів історія України та всесвітньої історія здійснюється в обладнаному та пристосованому до навчально-виховної роботи кабінеті №406. Кабінет оснащений комп’ютером для демонстрації презентацій, відеоматеріалів на уроках і під час виховних годин, принтер. Комп’ютер підключений до мережі Internet та внутрішньої мережі училища. Методична база кабінету включає електронні навчально-методичні комплекси з предметів, які дають можливість застосовувати на уроках мультимедійні технології. Комплексно-методичне забезпечення становить – 97%.
Для проведення уроків правознавства створений кабінет правознавства, в якому здійснюється навчальний процес викладання правових дисциплін, консультації, ведеться позаурочна робота. Матеріально-технічна база включає робочі місця для учнів, робоче місце для викладача, робочі шафи для таблиць, підручників. Кабінет оснащений технічно: кодоскоп, діапроектор, персональний комп’ютер.Комплексно-методичне забезпечення становить 98%.
Для викладання української мови та літератури є два кабінети.
Навчально-матеріальна база кабінету забезпечує якісне викладання української мови та літератури. Кабінет естетично оформлений. Забезпеченість підручниками складає 98-100%. При перевірці кабінету було встановлено, що він повністю забезпечений навчальною документацією. Комплексно-методичне забезпечення кабінетів становить 96% та відповідає санітарно-технічним нормам.
Для викладання предмета світової літератури створено обладнаний кабінет, який забезпечений комп’ютером та мережею Інтернет. В наявності підручники і хрестоматії. Матеріально-технічне забезпечення відповідає вимогам навчальних планів та програм, санітарно-технічним нормам. Комплексне методичне забезпечення предмету складає 95%.
Для забезпечення навчального процесу з іноземних мов училище має три кабінети іноземних мов, які відповідають сучасним вимогам. Комплексно-методичне забезпечення становить 91%. Кабінети мають сучасний зовнішній вигляд, відремонтовані з метою покращення комфортності для учнів та покращення естетичного вигляду.
Для проведення уроків фізичного виховання є спортивний зал, у якому знаходяться ігровий майданчик для волейболу та баскетболу, перекладина, гімнастичний козел, кінь, гімнастичні стінки, гімнастичні лави; приміщення для фізкультурно-оздоровчих занять, забезпечені штангами, ручними тренажерами, тенісними столами, гімнастичними матами, гімнастичними стінками, лавами, обручами, скакалками, м’ячами; спортивний майданчик для занять із загальної фізичної підготовки, який обладнаний нестандартними гімнастичними тренажерами.
Для проведення уроків Захисту Вітчизни обладнаний кабінет з необхідними стендами, державною символікою, стрілецький тир, де знаходяться пневматичні гвинтівки, протигази, захисні костюми, муляжі та макети. Комплексно-методичне забезпечення становить 92%
Лабораторії
Відділ комп`ютеризації училища
1. Загальні положення:
1.1. Відділ інформаційних технологій (надалі Відділ) є структурним підрозділом училища.
1.2. У своїй діяльності Відділ керується Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими та нормативно-правовими актами України, наказами, розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, училища, Статутом училища.
1.3. Відділ безпосередньо підпорядковується директору училища та заступнику директора з інформаційних технологій.
1.4. Планування роботи здійснюється відповідно до завдань, що покладені на Відділ, координується з планами роботи училища та Міністерства освіти і науки України, затверджується директором училища.
2. Основні завдання та функції Відділу:
2.1. Головними завданнями Відділу є інформаційне забезпечення діяльності підрозділів училища; вивчення та впровадження методів електронного створення та розповсюдження навчальних підручників, посібників, електронних навчальних комплексів та програм.
2.2. З метою реалізації основних завдань відділ виконує такі функції:
2.2.1. Створення інформаційної мережі училища для забезпечення працівникам вільного доступу до необхідної інформації та мережі Internet;
2.2.2. Створення спільної структурованої бази даних, що дає можливість організувати, зберігати, обробляти та відшукувати потрібну інформацію в базі даних.
2.2.3. Систематичне оновлення бази даних, відслідковування нової інформації, оперативне внесення змін до СУБД.
2.2.4. Збереження інформації, синхронізація даних.
2.2.5. Керування обліковими записами користувачів і їх правами доступу до інформації та мережі Internet;
2.2.6. Створення внутрішнього та зовнішнього сайту училища і його систематичне оновлення.
2.2.7. Забезпечення технічною підтримкою проведення уроків та заходів;
2.2.8. Проведення ремонтних робіт комп'ютерної та офісної техніки та встановлення програмного забезпечення.
Головними перевагами комп'ютерних та Інтернет-технологій в сфері освіти є:
розширення доступу до інформації, двосторонній діалоговий зв'язок між відправником та отримувачем інформації, можливість обміну думками між окремими громадянами без посередників, значно менша міра впливу та контрольованості, більша демократичність процесу навчання, що робить процес пізнання творчим, стимулює заняття освітою.
Обмеженнями у використанні Інтернет-ресурсів в Україні виступають більше технічні чинники - недостатня забезпеченість користувачів комп'ютерами, можливість доступу до Інтернет, відсутність навичок та кадрів.
В нашому навчальному закладі ми намагаємося впроваджувати передові технології навчання. Працівники відділу, протягом багатьох років створювали потужну комп'ютерну мережу, яка об'єднує більше 290 компютерів різних відділів та лабораторій, кожен з яких має можливість виходу в Іnternet.
Сьогодні для забезпечення функціонування та розвитку такої мережі потрібні хороші спеціалісти. Училище забезпечує себе такими спеціалістами.
Під керівництвом заступника директора з інформаційних технологій у відділі працюють:
випускник нашого навчального закладу на посаді «Програміст»,
учні, які навчаються на ІІІ курсі за професією «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин. Оператор комп'ютерного набору» на посаді «Лаборант».
Інформаційне наповнення внутрішньої мережі училища здійснюється викладачами, майстрами виробничого навчання, які залучають до своєї роботи учнів училища. Ця інформація доступна для всіх користувачів мережі Intranet і лише для адміністраторів в мережі Internet.